BEZ KATEGORII

Ruch czy odżywanie – co jest ważniejsze przy odchudzaniu?

by on Wrzesień 30, 2015, Brak komentarzy

Oczywistym jest, że dieta bez wzmożonej aktywności fizycznej przynosić będzie znacznie gorsze rezultaty. Sama aktywność również nie wystarczy, by osiągnąć i utrzymać wymarzoną sylwetkę. Dieta i sport muszą więc iść w parze, ale na co należy położyć większy nacisk?

Wielu dietetyków uzna, że zbilansowany sposób odżywiania wsparty stosowaniem ziół na odchudzanie to gwarancja sukcesu. Podobną opinię mają trenerzy personalni, dodając przy tym, że efekt będzie znikomy bez regularnych treningów. Doba ma jednak tylko 24 godziny, a czas, jaki możemy poświęcić na ćwiczenia lub przygotowanie posiłków jest ograniczony.

zdrowe_papuRozwiązaniem mogą być więc regularne, ale krótkie treningi. Najlepiej sprawdzają się w tym przypadku ćwiczenia w domu, bo nie wymagają wielu przygotowań i poświęcania czasu.

Jeśli chodzi o dietę, to zmniejszenie czasu potrzebnego na przygotowanie posiłku wymaga nabycia odpowiednich nawyków żywieniowych. Zdrowy obiad nie musi być pieczołowicie przygotowanym majstersztykiem kulinarnym; wystarczy sięgać po odpowiednie składniki, by tworzyć proste i smaczne, ale przede wszystkim zdrowe potrawy.

Oddzielną kwestią, pozostaje wpomaganie odchudzania na inne sposoby. Istnieją środki, dzięki którym metabolizm człowieka staje się bardziej wydajny. Odradza się jednak korzystanie z sztucznych i chemicznych tworów. Ziołowe mieszanki w zupełności wystarczą organizmowi – zioła Ojca Klimuszki na odchudzanie są tu chyba najlepszym przykładem.

Na co więc zwracać większą uwagę – na dietę czy na ruch? Odpowiedź jest prosta: oba elementy mają równie duże znaczenie, a ich działanie można wspomóc odpowiednimi ziołami na odchudzanie. Ważne tylko by chęć zrzucenia zbędnych kilogramów nie przesłoniła nam całego świata. Zarówno sport jak i zdrowe odżywianie są tylko środkiem, a nie celem szczęśliwego życia.

Tags:

About the author

Dlaczego warto ćwiczyć z ławeczką do brzuszków?

Brak komentarzy

Bieżnia bez wiekowych ograniczeń

Brak komentarzy

Ćwiczenia ze stepperem

Brak komentarzy

Mata do ćwiczeń zapewnia odpowiednią amortyzację i chroni przed urazami

Brak komentarzy

Zalety i wady treningu na rowerku stacjonarnym

Brak komentarzy

Jak działa pulsometr?

Brak komentarzy

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *